loading...
رایان دانلود-سایت تفریحی و دانلود، سرگرمی، رمان، آهنگ ،فیلم ،سریال ،آشپزی ،گالری عکس ،بیوگرافی ،نرم افزار ،خبری
تبلیغات

ADMIN بازدید : 59 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

آيا تا به حال به استفاده از رنگ‌هاي طبيعي فكر كرده‌ايد؟ روشي كه ساليان سال مادربزرگ‌هاي ما از آن برای رنگ‌کردن موهای‌شان استفاده مي‌كردند. امروزه بيشتر مردم سراغ رنگ‌هاي شيميايي مي‌روند، غافل از اينكه موهاي رنگ‌شده آسيب‌پذير مي‌شوند و نگهداري از آنها دشوار می‌شود. استفاده زياد از رنگ‌هاي شيميايي به ريشه مو آسيب وارد مي‌كند و باعث ريزش مو، كدر شدن، موخوره، گره خوردن، تغيير در ضخامت مو، خشك و زبر شدن، سوختن موها و در نهايت سوختگي پوست سر مي‌شود.

اما چاره كار چيست؟ درست است كه رنگ‏هاي طبيعي محدود اند و گاهي رنگ مورد نظر شما در بين آنها نيست اما اگر شما هم از آن دسته از خانم‌هايي هستيد كه به تغيير رنگ موي خود علاقه داريد يا براي پوشاندن سفيدي موهاي‌تان دنبال رنگ كردن آنها هستيد، بهتر است براي يك‌بار هم كه شده رنگ‌هاي طبيعي را امتحان كنيد. گاهي لازم است براي تقويت مو و كاهش آسيب‌هاي وارده از رنگ‌هاي طبيعي مثل حنا، سدر، بابونه، چغندر، روناس و... استفاده كنيد. پس با ما همراه شويد. 

ADMIN بازدید : 80 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

دقت کنید که در این مدل موها شما باید مدل مویتان را با توجه به شکل صورتتان انتخاب کنید.
به مدل موها بخوبی دقت کنید و وقتی انتخاب می کنید باید توجه کنید که رسیدگی به موهایتان را فراموش نکنید زیرا حالت مو نیز نقش مهمی را در مدل مو بازی می کند شما باید از شامپوی مناسب استفاده کنید و همچنین از مناسب ترین و سالم ترین حالت دهنده های مو نیز بی بهره نباشید البته در این زمینه می توانید از آرایشگر یا متخصصین مو کمک بگیرید.

ADMIN بازدید : 104 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

مدل مو زنانه به رنگ سال عنابی برای عید نوروز ۹۴


اگر دنبال روی مد هستید بهتر است بدانید مد مو زنانه امسال عید نوروز ۹۴ برای خانم ها کوتاه و فشن می باشد و رنگ موی مد شده نیز عنابی ( شرابی خاکی ) است.

ADMIN بازدید : 34 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

۱ . موهای درشت : اگر موهای شما از نوع موهای درشت می باشد ، این مدل مو بهترین مدلی است که شما را جوان تر نشان می دهد.


ممکن است استفاده از لوازم آرایش یا کرم های ضد چروک شما را جوان تر و زیباتر جلوه دهد اما مدل مو بیشترین تاثیر را روی چهره ی شما خواهد داشت.

ADMIN بازدید : 43 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

چه خوب می‌شد می توانستیم چوب جادویی مان را در هوا تکان دهیم و موهایمان را بعد از حمام، مستقیم به مدلی خارق العاده در آوریم، ولی این چیزی نیست که بتوانیم قولش را به شما بدهیم. اما بهترین گزینه بعد از آن را به شما معرفی خواهیم کرد، ۵ مدل موی زیبا که شیک ترین و راحت ترین مدل ها برای درست کردن بعد از حمام هستند.

 

ADMIN بازدید : 124 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (0)

رنگ موها رو باید بر اساس رنگ پوست و چهره انتخاب کرد تا زیبایی بیشتر رنگ مو نشان داده بشه. مثلا کسانی که رنگ های تیره دارند باید از یک نوع رنگ مو استفاده کنند و کسانی که رنگ پوست روشنی دارند باید از نوع دیگر رنگ مو استفاده کنند و این طرح ها و رنگ های مو باید با ظاهر و نوع لباس پوشیدن شما هم هماهنگی داشته باشد. ما در این مطلب تعدادی از رنگ موهای جدید سال 2015 رو برای شما به نمایش گذاشتیم در انواع رنگ های پوست که در ادامه این مدل های رنگ مو رو مشاهده می کنید.

ADMIN بازدید : 42 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

برای برگزاری مراسم عروسی باید همه چیز از قبل تعیین شده باشد و برای برگزاری روزهای خاص مانند روز عروسی در زندگی نهایت دقت را باید به کار بگیرید ، عروس ، کسی است که در عروسی بیشترین توجه به او می شود و او باید از همه نظر با مهمان ها متفاوت باشد ، مدل مو نقش مهمی را در چهره ی عروس بازی می کند.

ADMIN بازدید : 31 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

اگر جزو آن دسته از اشخاصی هستید که تا بحال موهای خود را رنگ نکرده اید و برای اولین بار می خواهید موهایتان را رنگ کنید سعی کنید نکات زیر را به کاربرید زیرا باعث می شوند که شما نتیجه ی بهتری بگیرید

 

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 455
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,392
  • بازدید ماه : 1,392
  • بازدید سال : 45,595
  • بازدید کلی : 205,780
  • کدهای اختصاصی