loading...
رایان دانلود-سایت تفریحی و دانلود، سرگرمی، رمان، آهنگ ،فیلم ،سریال ،آشپزی ،گالری عکس ،بیوگرافی ،نرم افزار ،خبری
تبلیغات

ADMIN بازدید : 42 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

ریحانا اولین خوانندهٔ زن اهل باربادوس و دومین هنرمند باربادوسی ست که موفق به دریافت جایزه گرمی شده است. اولین آلبوم ریحانا در سال ۲۰۰۵ به بازار آمد. ریحانا آلبوم دوم خود را با تاخیر یک ساله ای با نام دختری مثل من به فروشگاه های شهر روانه کرد. سال بعد نیز با آلبوم دختر خوب بد شد منتقدان را متعجب کرد، و در همین زمان بود که به شهرت و محبوبیت رسید.


ریحانا در حال حاضر در شهر سن دیگو در جنوب ایالت کالیفرنیا در آمریکا زندگی می کند. در این مطلب گشتی در خانه میلیون دلاری این خواننده موفق می زنیم.

ADMIN بازدید : 37 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

آیا تا به حال به چمدان‌های قدیمی كه به عنوان پس‌زمینه عكس‌های موجود در مجله‌های مد و یا پشت ویترین مغازه‌ها استفاده می‌شوند دقت كرده‌اید؟

 

استفاده از چمدان‌های قدیمی به عنوان یك شی تزئینی ایده بسیار خوبی است، چراكه هم یك جذابیت خاص به خانه شما اضافه می‌كند و هم هزینه زیادی در برندارد.

از آن جایی كه ایده استفاده از چمدان‌های قدیمی هنوز ایده‌ای تازه و نو است و بسیاری از افراد از آن آگاهی ندارند، هم‌چنان می‌توان از دسته‌دوم‌فروشی‌ها و سمساری‌ها این چمدان‌ها را به قیمت ارزانی خریداری كرد.

اگر سمساری ها را خوب بگردید همه آن‌ها در گوشه‌ای چمدان‌های قدیمی زیادی دارند كه می‌توانید آن‌ها را به قیمت مناسبی خریداری كرده و از آن‌ها به عنوان میزهای كناری یا فضایی برای نمایش یا نگهداری از وسایل خود استفاده كنید. البته اگر كمی با دقت انباری خانه خود و یا خانه پدربزرگ‌ خود را بگردید حتما تعدادی از این چمدان‌های قدیمی را پیدا خواهید كرد.با ما همراه باشید تا با هم تعدادی از ایده ها را بررسی کنیم.

ADMIN بازدید : 38 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

قفسه‌های دیواری معلق (شلف ها) عناصر بسیار خوبی برای اضافه شدن به فضای خانه هستند، به ویژه برای کسانی که به طراحی مینی‌مالیستی علاقه زیادی دارند. قفسه‌های دیواری معلق دارای پایه‌های زشت و بدشکل نیستند که زیبایی طراحی خانه را از بین ببرند و ظاهر خانه را زشت ‌کنند. شلف ها هم‌چنین بسیار ساده و زیبا هستند و نگهداری از آن‌ها راحت است. یکی دیگر از مزایای شلف ها این است که بسیار مستحکم هستند و نسبت به قفسه‌های پایه‌دار ماندگاری و دوام بیشتری دارند چراکه با پیچ به دیوار نصب می‌شوند و از مواد و مصالح بهتر و بادوام‌تری ساخته می‌شوند.

ADMIN بازدید : 51 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

شلف ها ، طبقاتی هستند که بدون دیده شدن محل اتصالشان به دیوار نصب می شوند و در عین زیبایی بسیار هم کاربردی هستند. از بکار گیری در گوشه ای به منظور ایجاد فضایی کاری تا پوشاندن دیوارهای مشکل دار، در طراحی دکوراسیون داخلی منزل، آنها قابل استفاده هستند. در این مطلب 8 راه برای استفاده بهتر از آنها گنجانده شده است.

ADMIN بازدید : 32 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

اتاق بچه ها بايد ساده ، راحت و مملو از نشانه ها و امكاناتی برای خيال پردازی باشد ، فضا هايی برای پرورش خويشتن و لذت از سر خوشی و آسودگی خاطر دوران كودكی. کودکان در جريان رشد به سرعت تغيير می كنند ، ماه به ماه عوض می شوند ، بنابر اين روشن است كه آنها نياز دارند كه اين روند در محيط اطرافشان نيز بازتاب پيدا كند ؛ دست كم دو سال يكبار بايد اثاثيه را دوباره بچينيد و آرامش اتاق را تجديد كنيد. اما آیا شما با روش های این کار آشنا هستید؟!! چگونه می توان آرامش را برای کودکان فراهم کرد؟! با ما همراه شوید و اصول طراحی دکوراسیون اتاق کودک را در فنگ شویی بیاموزید.

ADMIN بازدید : 35 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)

یک طراحی داخلی موفق تنها وابسته به مبلمان و دیوارها نیست، بلکه از طراحی و تدبیر کفپوش آغاز می شود. در اینجا نمونه هایی از بهترین و زیباترین کفپوش ها تدارک داده شده که با توجه به سبک دکور و کارکرد مورد نظرتان می توانید مورد استفاده قرار دهید.


بامبو (Bamboo): بامبو مدت هاست که در ساخت کفپوش مورد استفاده قرار می گیرد و تفاوت، تنها در رنگ و استایل آن هاست. بامبو از نظر تکنیکی جزو محکم و مقاوم ترین چوب هاست. این کفپوش را می توانید برای سطوح گسترده مورد استفاده قرار دهید.

ADMIN بازدید : 39 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (0)

می دانید که هدف فنگ شويی در مجموع خلق حس هماهنگی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل فرد  و در نتيجه زندگی اوست. اجازه بدهید قبل از شروع بحث در مورد اصول فنگ شویی برای ورودی و راهرو ها، معنا و مفهوم عنصر " چی " در هنر باستانی فنگ شویی را با هم مرور کنیم:


" چی " نيروی زندگی بخش كيهانی است .اين نيرو بايد به آسان ترين صورت ممكن در سرتاسر فضا جريان يابد - نه خيلي پر شتاب و نه  خیلی کند - تا بتواند منافع و سودمندی های خود را به حد اكثر برساند. برای دسترسی به " چی " مطلوب بايد تعادل مناسبی ميان عناصر طبيعت و مصنوعات دست بشر برقرار ساخت تا همگی بتوانند در هماهنگی با يكديگر همزيستی پيدا كنند.

 

ADMIN بازدید : 95 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (1)

ترفند های دکوراسیون: "خطر کنید که مو فقیت پشت دیواره ترس است." این جمله ای است هر طراح خلاق و موفقی باید به آن معتقد باشد. زمانی که طراحی دکورراسیون داخلی یک خانه شروع می شود خیلی وقت ها خارج شدن از چهارچوب های تکراری و تست شده کاری پر خطر به نظر می رسد زیرا نتیجه آن ممکن است در نهایت چندان هم خوب تمام نشود ولی درعین حال تنها هنگامی که طراح از یک اثر هنری برجسته یا الگویی متفاوت در طراحی دکوراسیون داخلی بهره گیرد می تواند با یک حرکت بی باکانه تصویر یا حال و هوایی جذاب و باور نکردنی خلق کند.

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 455
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,513
  • بازدید ماه : 1,513
  • بازدید سال : 45,716
  • بازدید کلی : 205,901
  • کدهای اختصاصی