loading...
رایان دانلود-سایت تفریحی و دانلود، سرگرمی، رمان، آهنگ ،فیلم ،سریال ،آشپزی ،گالری عکس ،بیوگرافی ،نرم افزار ،خبری
تبلیغات

ADMIN بازدید : 56 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

هر چه به روزهای پایانی سال نزدیکتر می شویم همگی بخصوص خانم های خانه، دستپاچه و در تکاپو هستند و مدام از کار زیاد و نداشتن وقت می نالند چون  می ترسند کارهای خانه ناتمام بماند و اما، سال نو تحویل شود...

این رسم خوشایند نوروزی، برای برخی از خانواده رسم زیبا و دلپذیری است اما برای برخی دیگر هیچ لطفی ندارد و پر از حواشی ناخوشایند است. در این یادداشت، با بیان چند اصل مهم، قصد داریم خانه تکانی را  به فعالیتی  خاطره انگیز و شیرین مبدل کنیم: 

ADMIN بازدید : 50 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

فصل خانه تکانی است و یکی از مشکلات مهم والدین خصوصا مادران مرتب و تمیز کردن و البته تمیز نگه داشتن اتاق فرزندان خصوصا نوجوانان است.شاید بتوانیم کودکمان را به برخی از کارها وادار کنیم ولی کار با نوجوان سخت تر است....

 

ADMIN بازدید : 61 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

یک مرد واقعی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ چطور در مقابل دیدگان همسرش جذاب به نظر برسد؟

پژوهشگران در یک بررسی معتبر، با 709 زن و مرد بالغ تماس تلفنی برقرار کردند و از آنها پرسیدند: «به نظر شما، یک مرد واقعی باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟»

یافته های این پژوهش بسیار جالب بود. بیشتر افراد مورد بررسی، روی دو موضوع اساسی اتفاق نظر داشتند. 98 درصد آنان ویژگی «انسان دوستی» و حدود دو سوم آنها، «کمک کردن در امور منزل» را در اولویت می دانستند! نظر آنها درباره دیگر ویژگی ها تفاوتی چشمگیر را نشان می داد.

 

ADMIN بازدید : 202 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

صحبت کردن با دیگران در خانه، مدرسه یا اجتماع، عملکرد مغز را بهبود میبخشد.

از مغز خود استفاده کنید
اگر از مغز خود استفاده نکنید، غیر فعال میشود. فعال نگه داشتن مغز ذهن شما را هوشیار نگه میدارید. افرادی که از نظر ذهنی فعالیتهای چالش برانگیزی انجام میدهند کمتر در خطر بیماری آلزایمر قرار دارند.

• کتاب بخوانید
• مکالمه های طولانی داشته باشید (مثل ارائه و تدریس)
• به رادیو گوش دهید

 

ADMIN بازدید : 50 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

دخترها و پسرهای زیادی وجود دارند که با هزار و یک امید و آرزو زیر یک سقف می روند و زندگی مشترک شان را شروع می کنند. اوایل هر زندگی مشترک معمولا خوب و شیرین است اما با گذشت زمان خیلی از زوج ها با مشکلاتی مواجه می شوند، مشکلاتی که با رفع نکردن آنها یک روز مثل غده چرکی سر باز می کنند و دردسرها از راه می رسند.

گاهی مشکلات آن قدر پیچیده می شوند که بقا و سلامت زندگی مشترک را به خطر می اندازند. شاید شنیدنش هم سخت باشد چه برسد به تصور آن. اما گاهی ممکن است این مشکلات باعث شوند که همسر خیانت کند. بله، خیانت، واژه ای که ترس شدیدی در دل همه افراد ایجاد می کند و بار آن به قدری سنگین است که هیچ کس حاضر نیست سنگینی آن را تحمل کند. خیانت، زن و مرد نمی شناسد و وقتی سر و کله اش در زندگی مشترک پیدا می شود، تر و خشک را با هم می سوزاند و به شدت به بنیان خانواده آسیب وارد می کند.

ADMIN بازدید : 49 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

نه شما دیوانه اید و نه همسرتان، فقط برای این که حالتان بهتر شود، به کمک کسی نیاز دارید که بتواند روحتان را درک کند.

خوب شاید زیاد هم قابل سرزنش نباشد، زنی که شکاک است، خانمی که توهم خیانت از جانب همسر و تنها شدن دارد، زنی که احساس بازنده شدن می کند، این یک بیماری است، یک بیماری که به روح و روان مربوط می شود و البته رویداد های اجتماعی هم به آن دامن می زند و آتش آن را شعله ور تر می سازد، درست مثل آدمی که سرما خورده و در معرض هوای آلوده و سرد قرار می گیرد، در معرض سریال هایی که اصلا برای نابود کردن کانون خانواده و زندگی ایرانی ساخته و طراحی شده، و خیانت در آن مثل غذا خوردن، عادی به نظر می رسد.

 

ADMIN بازدید : 53 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

مطمئنا علاقه ندارید عکس خود را زمانی که خشمگین هستید ببینید پس سعی کنید این لحظات را کمتر بوجود آورید.

متاسفانه افراد وقتی خشمگین هستند به تنها چیزی که فکر نمی کنند، کنترل آن است. این حس تنها زمانی تحت اختیار شما قرار می گیرد که آگاهانه در مورد علت خشم خود فکر کنید. دلیل عصبانیت شما ممکن است در یک لحظه یا در طی یک دوره زمانی بوجود آمده باشد و در یک مرحله به اوج خود رسیده باشد و شما فکر کنید هم اکنون زمان انفجار این بمب است اما قبل از منفجر کردن آن نکات زیر را در نظر داشته باشید چرا که شما یک فرد منطقی هستید.

 

ADMIN بازدید : 35 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

بسیاری از افراد تلاش می کنند که با صرفه جویی بر میزان پس انداز خود بیفزایند اما تنها بخش کوچکی از آنها در این راه موفق می شوند. هر چند عواملی که کنترل آنها دست شما نیست مانند نرخ تورم و افزایش غیرقابل پیش بینی قیمت ها کار را برای صرفه جویی مشکل می کنند اما دلایل دیگری را نیز می توان برشمرد که در ناکامی افراد در صرفه جویی موثرند.در اینجا از پنج عاملی نام برده که جلوی موفقیت در صرفه جویی را می گیرند.

 

ADMIN بازدید : 46 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

کم‌کم به هفته‌های آخر سال نزدیک می‌شویم و این روزها با تمام زیبایی که به خاطر آمدن بهار با خود به همراه دارد، با حس و حال عجیبی آمیخته است که نمی‌توان منکر رگه‌های پنهان اضطراب در آن شد.

شاید تعطیلات طولانی در کشور ما که حتی رفتن به یک پزشک متخصص را باید برای چند هفته فراموش کنیم یکی از دلایل آن باشد، زیرا در هفته‌های آخر سال تمام کارهای عقب‌مانده‌مان صف می‌کشند تا قبل از تعطیلات انجام شوند. اما استقبال از بهار این زیباترین فصل سال که زیبایی‌اش نه‌تنها در رنگ‌های درختان و گل‌ها، بلکه در معانی زیبایی است که برای ما انسان‌ها به همراه دارد و در هفته‌های بعد در مورد آن بیشتر صحبت می‌کنیم، باید خیلی آسان‌تر از این چیزی باشد که تعریف کرده‌ایم.

ADMIN بازدید : 76 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

تحقیقات نشان می دهد، انسان ها به محض احساس خستگی، قبل از هر چیز با خود مرور می کنند که آیا شب های قبل به اندازه کافی خوابیده اند اما کارهای کوچک زیادی وجود دارد که انجام دادن یا انجام ندادن آنها می تواند خستگی بیشتر یا کمتری را در طول روز برای ما به همراه بیاورد.

ADMIN بازدید : 35 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

تعداد زیادی راه‌حل و ترفند برای مواجه با لحظه‌های دشوار در زندگی وجود دارد اما متاسفانه در زمان سختی مفید و کمک‌کننده نیستند. تمام انسان‌ها در طول حیات با لحظات سخت روبرو می‌شوند اما تعداد اندکی موفق می‌شوند که مشکلات را از زندگی‌شان بیرون بیاندازند. در این پست از زبان جنیفر هیوستون نویسنده سایت Womanitely راه‌های ساده‌ای را معرفی می‌کنیم که می‌توانند به شما در گذراندن اوقات دشوار زندگی کمک کنند. هرچند این توصیه‌ها ساده و آشنا به نظر می‌رسند، اما مرور دوباره آن‌ها (و صد البته عمل به آن‌ها) خالی از فایده نخواهد بود.

ADMIN بازدید : 45 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

شاید یاد دادن آداب معاشرت به بچه ها کار سختی باشد؛ چون گاهی ناچار می شوید رفتارهای درست را بارها و بارها به فرزندتان گوشزد کنید. زمانی که فرزندتان آموخت این کار را درست انجام دهد، او را تشویق کنید، بغل کنید و ببوسید و علاوه بر این خودتان با انجام دادن این کارها برای او الگو باشید.

 

ADMIN بازدید : 33 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

آغاز زندگی مشترک، یکی از موقعیت های دشواری است که لازم است هر فردی در این زمینه اطلاعات کافی به دست آورد.

جدای از مواقعی که هرکدام از ما دچار مشکل شده و احساس نیاز می کنیم تا با روانشناس یا مشاور تماس گرفته و از کمک های تخصصی او بهره مند شویم، موقعیت هایی وجود دارد که بهتر است در راستای پیشگیری از بروز مشکلات، قرار ملاقاتی با روانشناس داشته و یا با شرکت در کارگاه آموزشی سطح اطلاعات خود را بالا ببریم. در این مطلب قصد داریم تا ده موقعیتی را که به صورت معمول  مراجه به روانشناس می تواند از بروز مشکلات تا حد زیادی جلوگیری کند و  در رابطه با این موضوعات کمک کند و یا داشتن مسائل را کاهش دهد، به شما معرفی کنیم. با ذکر این نکته که این موقعیت ها به خودی خود آسیب رسان نیستند و مراجعه به روانشناس در این شرایط بیش از همه به منظور پیشگیری از بروز مشکلات بعدی است.

 

 

ADMIN بازدید : 31 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (1)

بسیاری از ما از اینکه برای خودمان وقت صرف کنیم، احساس گناه می‌کنیم. در حالی که اگر بدانید چطور از خودتان مراقبت کنید درست به اندازه این‌که بدانید چطور از دیگر اعضای خانواده‌تان مراقبت کنید، مهم است.


مطالعات نشان داده‌اند کسانی که خود را وقف رسیدگی به اعضای خانواده‌شان می‌کنند و از خود غافل می‌شوند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به افسردگی هستند. در ادامه راهکارهایی را برای حفظ شادی و پیشگیری از به دام افسردگی افتادن مطرح می‌کنیم:

 

ADMIN بازدید : 46 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

شغل شما چیست؟ مهندس، کارمند، کارگر، مسئول بایگانی یک اداره یا فروشنده یک فروشگاه بزرگ؟ شغلتان را دوست دارید؟ هر روز صبح با علاقه و انگیزه از رختخواب بلند می شوید تا سر کار بروید یا برعکس با هزار سختی رهسپار محل کارتان می شوید و طی روز هم مدام چشم به ساعت دوخته اید تا ساعت کاری تمام شود و به خانه بروید؟

اگر جزو گروه دوم هستید و نه تنها کارتان را دوست ندارید و از آن لذت نمی برید بلکه برایتان آزاردهنده نیز هست، باید بدانید و آگاه باشید که سلامت جسم و روان تان در خطر است و باید هر چه زودتر فکری کنید.

ADMIN بازدید : 41 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (1)

21کلید این شماره را به مدیریت هزینه ها در زندگی شخصی و خانوادگی اختصاص دادیم؛ چرا که یقین داریم برخی از شما در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده اید و یا بسیاری از شما مایلید این کار را از هم اکنون آغاز کنید.

 

ADMIN بازدید : 36 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

معمولاً، افرادی که قصد سوءاستفاده عاطفی دارند وقتی با جدیت طرف مقابل برای قطع‌ رابطه روبه‌رو می‌شوند، رفتارهای مختلفی از خود نشان می‌دهند، در برخی موارد، بیان متقابل مشکل، طرد، اتهام، خشم و در برخی دیگر، متوسل به وعده‌ و وعید و معذرت‌خواهی می‌شوند.
جام جم: حکم دوستی غیرمتعارف دختر و پسر، حکم داستانی است که از همان اول نباید آغاز می‌شد. دوستی با جنس مخالف هرچند حاوی شور و هیجان عاطفی است اما بررسی‌ها نشان داده‌ است که آسیب‌های ناشی از روابط ناپایدار و گذرا، هر دو طرف ارتباط را بشدت درگیر مشکلاتی نظیر اختلالات اضطرابی، افسردگی و ضعف اعتمادبه‌نفس می‌کند.

 

ADMIN بازدید : 34 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

همیشه اولین گام به سوی موفقیت در نگاه به درون است. کارآفرینان موفق می دانند که چگونه قدرت های درونی و غرایز خود را کنترل کنند. شناخت دقیق از خود که در این اشخاص وجود دارد، آنها را به سمت اقدامات صحیح در سرمایه گذاری های کاری سوق می دهد. اگر این افراد خودآگاهی دقیقی نداشتند، با موانعی  همچون ناتوانی در کنترل احساس مواجه بودند و این موانع آنها را به سمت شکست می کشاند.

با خودشناسی و آگاهی از ویژگی ها و قابلیت های خود بهتر می توانید ابزار مورد نیاز برای رسیدن به موفقیت را فراهم کنید. بسیاری از کارآفرینان جدید، برای به دست آوردن مزیت رقابتی تلاش بسیاری می کنند و شما باید از اهرم شکست ها برای به دست آوردن موفقیت های بزرگ تر استفاده کنید. شکست شما را تشنه موفقیت می کند و عطش واقعی در زمان های سخت و موقعیت های دشوار ایجاد می شود.

ADMIN بازدید : 37 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

پیش از شروع بهتر است توجه داشته باشید که هیچ یک از این روش‌ها جهت سواستفاده و یا آسیب رساندن به مخاطب نیست.
یک پزشک: پیش از شروع بهتر است توجه داشته باشید که هیچ یک از این روش‌ها جهت سواستفاده و یا آسیب رساندن به مخاطب نیست.

در حقیقت این مقاله به شما کمک می‌کند تا به روش‌های روانشناسی بر روی اطرافیان خود تاثیرگذار باشید بدون این که به آن‌ها تهاجم کنید تا مجبور به کاری شوند و یا احساس بدی در آن‌ها ایجاد شود.

ADMIN بازدید : 37 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

در طول تاریخ زنان همواره به عنوان پرورش دهنده نسل بعد، وظیفه رسیدگی به امور خانه و خانواده را بر عهده داشته اند. توانایی ذاتی آنان در مراقبت و نگهداری از کودکان، رسیدگی به امور منزل و تربیت نسل بعد، آن ها را به عنوان بهترین کسانی که می توانند به رتق و فتق امور خانه بپردازند، معرفی می کند.

 

ADMIN بازدید : 38 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)

زوجهای بیشماری شکایت میکنند که شعله عشقی که در آغاز رابطه شان بوده، فروکش کرده و خاموش شده است. خیلی ها آن را به گردن تفاوتهای بین دو طرف میاندازند که به مرور زمان و با شناخت بیشتر آنها را از هم دور میکند.

ADMIN بازدید : 41 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

بلوغ، مرحله‌ای بحرانی از زندگی انسان است و به شهادت تاریخ، حتی جوامع بدوی شروع بلوغ را جشن می‌گرفتند.

نوجوانی، که با بلوغ جنسی شروع می‌شود، دوره‌ای است که طی آن نوجوان از مرز بین کودکی و بزرگسالی عبور می‌کند.

 

 

ADMIN بازدید : 48 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

۴۷ روش برای ساده تر کردن زندگی

فکر می‌کنید زندگی سختی دارید، روزگار برایتان ناعادلانه رقم خورده است، و شما فقط می‌خواهید زندگی ساده‌ای داشته باشید، درست مثل وقتی بچه بودید…

 

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 455
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,425
  • بازدید ماه : 1,425
  • بازدید سال : 45,628
  • بازدید کلی : 205,813
  • کدهای اختصاصی