loading...
رایان دانلود-سایت تفریحی و دانلود، سرگرمی، رمان، آهنگ ،فیلم ،سریال ،آشپزی ،گالری عکس ،بیوگرافی ،نرم افزار ،خبری
تبلیغات

ADMIN بازدید : 140 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (1)

دوستان عزیز و گرامی برای درج مشخصات خود برای(خرید یا فروش)کلیه یا کبد

مشخصات خود را به سامانه پیامکی یا ایمیل ما ارسال کنید.

مشخصات لازم:

»»:نوع گروه خونی(مثلا b منفی)

»»:وضعیت و سن(مجرد یا متاهل)

»»:قیمت پیشنهادی(در صورت فروش)

»»:شماره موبایل یا ایمیل

»»:استان محل زندگی

..................................................

شماره پیامک: 0168 2191 5000

ایمیل: omid0020@gmail.com


ADMIN بازدید : 56 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مقدار بسیار زیادی از دعواهای همسران، به دلیل ندانستن قوانین ارتباط کلامی است، به عبارت دیگر، زوج های جوان بلد نیستند که چگونه با همسر خود صحبت کنند که اوقات خوشی را داشته باشند و چگونه با او صحبت نکنند که او را بر سر خشم و لج آورد!

مراوده و صحبت کلامی زوجین، اولین ارتباطی است که باهم دارند، وجود یک گفتگوی سالم، درک افراد را برای یکدیگر آسان می سازد و دل ها را به هم بیش از پیش نزدیک می کند.در مقاله زیر، انواع ارتباط یا مراوده ناسالم همسران را بررسی می کنیم.

ADMIN بازدید : 43 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

ازدواج آن هم از نوع تحمیلی یكی از پراسترس‌ترین شرایط برای شروع یك زندگی اجباری است. شرایطی كه كوچكترین اشتباهی در آن همه چیز را تباه می‌كند. شاید باور نكنید ولی هنوز هم تعدادی از ازدواج‌هایی كه در اطراف ما شكل می‌گیرد تحمیلی است و یكی از دو طرف هیچ علاقه‌‌ای به زندگی با همسر اجباری خود ندارد.

اینكه همسر شما شخص مورد دلخواه‌تان نیست و زندگی با او را مثل جهنم می‌بینید، نشانه پایان زندگی نیست چراكه شما هم باید برای باورپذیر شدن این اجبار قدمی‌ بردارید. قصه زندگی فاطما گل در سریالی به همین نام و ندا در داستانی واقعی، این مطلب را برای‌تان روشن می کند. دكتر‌ هادی، روانشناس به شما می گوید در چنین ازدواج‌هایی چه باید بکنید!

ADMIN بازدید : 34 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

روشهایی برای پایدار کردن لذت جنسی
اگر بتازگی ازدواج کرده‌اید با وجود گرمی و رضایت جنسی کنونی پیشنهاد می‌کنیم از راهکارهایی که این گرمی و رضایت را حفظ می‌کند غافل نباشید.
می‌خواهند طلاق بگیرند و می‌گویند توافقی جدا می‌شوند. این خبری است که همه را متعجب کرده است. آخر چرا؟ آنها که با هم مشکلی ندارند؛ وقتی دلیلش را از خودشان می‌پرسم یک مشت بهانه تحویلم می‌دهند. می‌گویند همدیگر را درک نمی‌کنند و انگیزه‌ای برای ادامه زندگی مشترک ندارند.

 

ADMIN بازدید : 41 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

علت دیر انزالی در مردان
تاخیر در انزال (دیر انزالی) و انزال عقب مانده چیست؟
برخی از مردان به این عارضه ها مبتلا هستند. در کمی بیش از نیمی از این افراد، فرد مبتلا در نهایت می تواند در داخل واژن شریک جنسی خود به ارگاسم برسد. این افراد معمولا به کمک استمناء و یا در هنگام عشق بازی به ارگاسم می رسند، اما در هنگام مقاربت قادر به این کار نیستند. بر طبق مقاله منتشر شده در مجله ارولوژی در سال 2007، این عارضه می تواند باعث بروز فشارهای روانی، اضطراب و از دست دادن اعتماد به نفس جنسی فرد شود. همچنین می تواند تاثیر بسیار بدی بر روی روابط بین زوج ها داشته باشد به ویژه زمانی که زن تمایل به باردار شدن داشته باشد.

 

ADMIN بازدید : 27 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

هر فردی برای ازدواج معیارها و ملاک‌هایی دارد که به گمان خودش منطقی و اصولی است، اما حقیقت این است که حتی منطقی‌ترین ملاک‌های ازدواج هم ممکن است با تصورات اشتباه و باورهای نادرست ترکیب شود و چشم‌ها را روی حقایق ببندد.

البته این احتمال هم وجود دارد که هر جوان مجرد در آستانه ازدواج در موقعیتی قرار گیرد که به اجبار تن به وصلت دهد یا در شرایطی باشد که گمان کند ازدواج تنها راه نجات از موقعیت ناخوشایندش است.


با مطالعه این نوشتار وضعیت‌های خطرناک را بشناسید تا هنگام مواجهه با آنها بتوانید معقولانه و منطقی، برای رفع و رجوع آنها گام بردارید.

 

ADMIN بازدید : 39 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

به ارگاسم رسیدن با این شیوه
می توان با ماساژ دادن و نوازش برخی نقاط از بدن خانم ها مانند پاها آنان را در رسیدن به ارگاسم تحریک کرد در ادامه بیشتر می خوانیم.

یکی از اعضای مهم بدن که نقش بسزایی در سلامتی و شادابی انسان دارد پاها می باشد، این عضو تاثیر بسیار مهمی در خنک شدن و گرم شدن بدن بهمراه دارد، به نحوی که در گرمای تابستان قرار دادن پاها در یک تشت آب سرد یا در چشمه ی آب یا حتی حوض باعث کاسته شدن از دمای بدن می شود یا بر عکس آن اگر در سرمای زمستان  شلوار و گرم کن و لباسهای گرم بر تن کنید اما با پاهای بدون جوراب و کفش لحظاتی بر روی زمین سرد راه بروید احساس سرما خواهید کرد.

 

ADMIN بازدید : 36 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

چه وقت‌هايي نه گفتن به همسرتان زندگی مشترک شما را به خطر نمی‌اندازد؟

وقتي مي‌خواهد به حريم‌تان سرك بكشد
همسر حساسي داريد كه از شما مي‌خواهد كلمه عبور حساب‌هاي اينترنتي‌تان را در اختيارش بگذاريد و به او اجازه دهيد كه وقت به صدا در آمدن زنگ پيامك، سراغ تلفن همراه‌تان برود؟ در اين مواقع بايد قاطعانه به او نه بگوييد و بدون هيچ عذاب وجداني، خواسته‌اش را نپذيريد. حتي به بهانه مشترك بودن در همه ابعاد زندگي، همسر‌تان حق ندارد سرزده شريك حساب‌هاي اينترنتي شما شود. شايد گاهي برحسب اتفاق با هم پاي رايانه بنشينيد، اما دليلي ندارد كه در هر باري كه به صفحه فيس‌بوك يا اي‌ميل‌تان وارد مي‌شويد، او را هم در كنار‌تان بنشانيد.

ADMIN بازدید : 41 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

فهمیدن این که چه زمانی وقت ازدواج شماست کار ساده ای است: هر وقت از تنهایی خسته شدید و آمادگی پیدا کردید. اما این که بدانید انگیزه ازدواج تان واقعی است یا صرفا به خاطر فشار دیگران یا رودربایستی ازدواج می کنید، مساله مهمی است

 

ADMIN بازدید : 32 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

 ممكن است تحمل خوردن هر غذايي را نداشته باشيد و شايد خيلي از خوراكي‌هايي كه پيش از اين با ديدن‌شان چشم‌هاي‌تان برق مي‌زده- با شكل گرفتن يك جنين در رحم‌تان- حال شما را خراب كند. شايد پس از چند روز بي‌ميلي به غذا خوردن، يك سيخ جگر هم اشتهاي‌تان را تحريك كند و هم توان از دست رفته‌تان را به شما برگرداند، اما متخصصان مي‌گويند حتي براي از بين بردن ضعف‌تان در اين روزها يا براي فرونشاندن ويارتان، حق نداريد سراغ بعضي خوراكي‌ها برويد.

از نظر آنها برخي از غذاهايي كه به اشتباه آنها را تقويت‌كننده و پرخاصيت تلقي مي‌كنيم، مي‌توانند به سلامت شما و جنين‌تان آسيب بزنند پس تا بسته شدن پرونده بارداري‌تان با وسواس بيشتري منوي غذايي‌تان را انتخاب كنيد و از مصرف آنچه در ادامه مطلب آورده‌ايم پرهيز كنيد.

ADMIN بازدید : 34 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

عصر ما عصر سرعت و عجله است، با شتاب به سر کار می رویم، ار محل کار به سمت فست فودها می دویم، از فعالیتی به فعالیت دیر می رویم و حتی به سختی برای تازه کردن نفسمان می ایستیم. متاسفانه با سرعتی که زندگی پیدا کرده است، صبوری در فرهنگ ما از بین رفته است. می خواهیم هر چیزی در لحظه اتفاق بیفتد. پر سرعت ترین اینترنت را می خواهیم، می خواهیم در لحظه عکس ها و ویدئوهایمان را به اشتراک بگذاریم، طاقت صبر برای هیچ چیز را نداریم. همراه با این روال سرعت عاشق شدن نیز بالا رفته و عشق در نگاه اول به امری طبیعی تبدیل شده است. با این حساب زمان آن رسیده است که خطرات عشق در نگاه اول را بررسی کنیم.

 

ADMIN بازدید : 24 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

انتخاب پزشک و بیمارستان برای خانم‌های باردار یکی از دغدغه‌های مهم تلقی می‌شود .بسیاری بر این باورند که وضع اقتصادی خانواده‌هاست که انتخاب بیمارستان و حتی پزشک دوران بارداری را رقم می‌زند.

 

ADMIN بازدید : 46 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

متخصصین معمولا سونوگرافی را در هفته های بین 6 تا 9 از بارداری پیشنهاد می کنند تا از طریق آن تاریخ بارداری را مشخص کنند. اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که متخصصین با کمک سونوگرافی می توانند به جواب سوالات خود برسند.

 

ADMIN بازدید : 24 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

رمان افسردگی پس از زايمان">دكتر حسن زاده افسردگي را شايع‌ترين علت مراجعه به روانپزشك‌ها دانست و اظهار كرد: افسردگي پس از زايمان از جمله اختلالات شايعي است كه تعداد قابل توجهي از زنان پس از وضع حمل به آن دچار مي‌شوند.

ADMIN بازدید : 28 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

مشکلات جنسی مردان در میانسالی
مشکلات جنسی، یکی از دغدغه های مردان در سنین میانسالی و پیری است، این نوشتار به برخی از این مشکلات و راهکارهای رفع آن می پردازد.
دکتر مدنی ،دانشیار و عضو هیات علمی گروه ارولوژی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تستوسترون (هورمون جنسی مردانه) نقش مهمی در حفظ سلامت و کیفیت زندگی مردان ایفا می‌کند، اظهار کرد: آندروپوز یا یائسگی مردانه یک سندرم بالینی و بیوشیمیایی در مردان پا به سن گذاشته است که با کاهش تستوسترون، بیماری‌ها و ناتوانی‌های مرتبط با سن و تضعیف سلامت عمومی همراه است.

 

ADMIN بازدید : 42 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (0)

بارداری چالش های مخصوص به خود را به همراه دارد و مطمئنا شما می خواهید همه چیز را برای جنین در حال رشد به بهترین شکل انجام دهید. اما در حالی که هر کس توصیه ای متفاوت به شما می کند، چطور می توانید بفهمید که کاری درست یا نادرست است؟ باورها و فرض های نادرست درباره بارداری بسیار متداول است. باور نادرست باوری است که علیرغم وجود شواهد متناقض با آن، همچنان ادامه دارد در حالی که فرضیه های نادرست در غیاب شواهد علمی به حیات خود ادامه می دهند.

 

ADMIN بازدید : 40 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (1)

تمرین برای بهبود میل جنسی
اولین مرحله از چرخه جنسی داشتن رغبت جنسی به فرد مقابل است. زنان دوست دارند اغوا شوند، دوست دارند بدانند بخاطر اینکه آنها را دوست دارید با آنها ارتباط جنسی برقرار می کنید نه از سر ناچاری و نه برای ارضا شدن خودتان. این حتی شما را در موقعیت ضعیف تری قرار می دهد، چون رابطه جنسی مثل یک نیاز یک طرفه می شود یعنی مرد تقاضا می کند و زن عرضه می کند که حالت متعادلی نیست.

 

ADMIN بازدید : 96 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

اگر در دوران عقد متوجه شدید که همسرتان درگیر یکی از بیماری‌های جسمی یا روانی است، قبل از جدا‌شدن یا ادامه زندگی با همسرتان، حتما با پزشک یا یک مشاور و روا‌ن‌شناس در مورد نوع بیماری و علائم آن، نحوه زندگی با او، اقداماتی که می‌توان برای بهبود شرایط انجام داد و عوارضی که در آینده با آن روبه‌رو خواهید شد و ..، صحبت کنید

 

ADMIN بازدید : 31 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

بیماری های بیضه را می شناسید؟
هرعضوی از بدن انسان ممکن است دچار اختلالات ساختاری یا بیماری شود. بیماری‌های بیضه نیز فراوان است. در این مطلب به چند نوع شایع و در عین حال خطرناک اشاره می‌کنیم که درمان آنها باید اورژانسی و خیلی سریع باشد؛ زیرا ذر‌ه‌ای غفلت ممکن است باعث از بین رفتن بیضه بیمار شود.

ADMIN بازدید : 29 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

زن ها چیز زیادی از مردها نمی خواهند. در واقع آنها تنها 7 چیز از شریک زندگی خود می خواهند. هرچند این ویژگی ها در هر کسی پیدا نمی شوند ولی هر مردی قادر به داشتن آنها است. شاید بگویید هیچ کسی نیست که هیچ نقصی نداشته باشد و بتواند تمام این ویژگی ها را با هم داشته باشد، اما این واقعیت ندارد. مردان زیادی هستند که این ویژگی ها را به حد کمال ندارند، ولی به اندازه ای دارند که بتوانند زن زندگیشان را خوشحال کنند. و این همان حدی است که شما به داشتن این ویژگی ها نیاز دارید. به حدی که همسرتان را خوشحال و شاد نگه دارید.

ADMIN بازدید : 30 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)

زایمان كار راحتی نیست و مسلما درد هم دارد، اما لازم نیست از این درد بترسید. بسیاری از خانمها آن قدر از درد زایمان وحشت دارند كه ترجیح میدهند بیهوش شوند و زیر تیغ جراحی سزارین بروند اما زایمان طبیعی را تجربه نكنند؛ اما متخصصان بارها از مزایای زایمان طبیعی نسبت به سزارین گفته اند و این روزها هم روشهایی برای كنترل درد زایمان پیشنهاد شده است.

ADMIN بازدید : 38 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)

زوجهای بیشماری شکایت میکنند که شعله عشقی که در آغاز رابطه شان بوده، فروکش کرده و خاموش شده است. خیلی ها آن را به گردن تفاوتهای بین دو طرف میاندازند که به مرور زمان و با شناخت بیشتر آنها را از هم دور میکند.

ADMIN بازدید : 32 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (0)

عشق نوعی تاثیر جادویی روی هر زنی دارد؛ همه زنان، حتی زنان هدفگرا، واقعگرا و دارای شخصیت مدیریتی، مشتاق عشق هستند و ارزش زیادی برای آن قائلند.


 

ADMIN بازدید : 29 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (0)

چیزهایی وجود دارد که مردها از شما می خواهند اما هیچ گاه در مورد آنها به شما چیزی نمی گویند. درک این موضوع که چرا نیازهای خود را به زبان نمی آورند کمی سخت به نظر می رسد، در صورتی که اگر در مورد آنها حرف بزنند هم برای شما و هم برای خودشان همه چیز خیلی ساده تر خواهد بود. یکی از دلایلی که آنها در مورد این مسائل حرف نمی زنند این است که فکر می کنند نیازی به گفتن آنها نیست و ما خودمان باید این چیزها را بدانیم. در صورتی که خیلی وقت ها ما نمی دانیم که خواسته آنها چیست. خوب، حالا ببینیم این خواسته ها چه چیزهایی هستند.

 


ADMIN بازدید : 29 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (1)

برخی همسران در مورد همسرانشان دچار شک و تردید و توهم خیانت هستند و همیشه احساس می کنند در معرض خیانت همسرشان قرار دارند و احساس ترس و تهدید می کنند

متخصص اعصاب و روان هشدار داد: تجسس و کنجکاوی های همسران نسبت به یکدیگر موجب ایجاد نگرانی های دائمی،اضطراب و به تدریج منجر به خشم و نفرت خواهد شد.

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 455
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,440
  • بازدید ماه : 1,440
  • بازدید سال : 45,643
  • بازدید کلی : 205,828
  • کدهای اختصاصی