loading...
رایان دانلود-سایت تفریحی و دانلود، سرگرمی، رمان، آهنگ ،فیلم ،سریال ،آشپزی ،گالری عکس ،بیوگرافی ،نرم افزار ،خبری
تبلیغات

ADMIN بازدید : 50 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود رمان برزخ اما بهشت

.

نام کتاب :

برزخ اما بهشت

 نام نویسنده :

نازی صفوی 

خلاصه داستان:

این کتاب از زبان دختری به اسم ماهنوش هستش که بعد از طلاق از همسرش دچار بیماری روحی میشه.در این هنگام دختر خاله ی ماهنوش،رعنا که حتی از خواهر هاش باهاش بیشتر احساس صمیمیت و راحتی میکرده همراه با دخترش کیمیا به ایران میان و وضعیت ماهنوش رو به بهبودی میره اما مدتی بعد مشخص میشه که رعنا سرطان داره و بعد از مرگ رعنا،ماهنوش سرپرستی کیمیا،دختر رعنا رو به عهده میگیره،در این راه حسام،برادر رعنا و پسرخاله ی ماهنوش بهش کمک میده و....

 
دانلود رمان با لینک مستقیم برای جاوا و به صورت pdf در ادامه مطلب . . .

 

ADMIN بازدید : 34 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود رمان خارجی عاشقانه خاطرات آدم و حوا

.

کتاب رمان خارجی خاطرات آدم و حوا از مارک تواین، حسن علیشیری (مترجم)

آدم به جرم خوردن گندم با حوا شد رانده از بهشت اما چه غم حوا خودش بهشت است در آغاز... حوا کی ام ؟ چی ام ؟ کجام ؟ شنبه : دیگه یه روزم شده . انگار دیروز بود که اومدم . چون اگر پریروزیام وجود داشته من اینجا نبودم یا اگه بودم یادم نمی آد . شایدم من متوجهش نشدم . خوب سعی میکنم از این به بعد بیشتر مراقب باشم و همه چی رو یادداشت کنم . بهتره از همین االن شروع کنم تا ترتیب خاطراتم به هم نریزه ، غریزه بهم میگه این نوشتهها یه روزی به درد تاریخ نویسا می خوره . حس میکنم یه تجربهام! دقیقا حس یه تجربه رو دارم! غیرممکنه کسی به انداز ه من احساس کنه یه تجربه س ، یواش یواش داره باورم می شه این چیزیه که من هستم! یه تجربه، فقط یه تجربه و نه چیز دیگه!

 

برای دانلود رایگان این رمان خارجی به ادامه مطلب بروید . . .

 

ADMIN بازدید : 235 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود رمان واقعی برای موبایل آندروید، رمان متفاوت عاشقانه و واقعی در موبایل شما

.

داستان عشق مبین و نازی کاملا واقعی بالاخره به رمان و نرم افزار آندروید تبدیل شد و میتوانید آنرا در ادامه مطلب دانلود کنید . . .

 

ADMIN بازدید : 49 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)
دانلود رمان تلخ و شیرین برای آندروید
.
قسمتی از متن رمان:
 
 نگاه‌های امیر به من خیلی معنی دار شده بود! ولی هیچکس به غیر از خودم معنی نگاه‌های او رامتوجه نبود!
وقتی احساس کردم بابا و حاج مرتضی مرا ازبحث خودشان خارج کردندبه بهانه دیدن تلویزیون بلندشدم وبه آشپزخانه رفتم. عمه مهین یک تلویزیون کوچک هم در آشپزخانه روی کابینت گذاشته بود. تلویزیون راروشن کردم. چندکانال راعوض کردم وسپس برای دیدن یک سریال که اصلا نمی دانم چه بود روی صندلی آشپزخانه نشستم. صدای عمه مهین را شنیدم که گفت: امیرجان داری میروی آشپزخانه این ظرف میوه راهم برای سپیده ببر.
فهمیدم امیر قصد آمدن به آشپزخانه را دارد. چند لحظه بعد امیر با دو بشقاب میوه به آشپزخانه آمد اما صورتش گرفته و ناراحت بود! یکی ازظرفها را جلوی من گذاشت و دیگری را برای خودش. سپس صندلی روبه روی من را از میز عقب کشید و نشست. من به صفحه تلویزیون نگاه می‌کردم و امیرفقط به من نگاه می‌کرد. بعد با صدای آرامی گفت: سپیده...
اول جوابش را ندادم تا دوباره گفت: سپیده...
نگاهش کردم و گفتم: بله؟
امیر نفس عمیقی کشید و گفت: این پسره کی است؟
پرسیدم: کدام پسره؟
عصبی شد ولی خودش را کنترل میکرد که صدایش بالا نرود. با همان حالت قبل گفت: سپیده! دست ازمسخره بازی بردار! خودت بهتر میدانی که منظورم چه کسی است!
جواب دادم....
 

دانلود رمان با لینک مستقیم در ادامه . . .

ADMIN بازدید : 36 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)

 رمان صوتی رمان گوش کنید !!! 

زن در ریگ روان (به ژاپنی: 砂の女، Suna no onna) نام رمانی اثر کوبو آبه است که در سال ۱۹۶۲ نوشته‌ شده‌ است. فیلمی نیز به همین نام با کارگردانی هیروشی تشیگاهارا از این داستان ساخته‌ شده‌ است. کوبو آبه به وسیلهٔ این رمان و فیلم شهرت جهانی یافت. این رمان اولین اثر وی بود که به انگلیسی ترجمه شد. قبل از دههٔ ۱۹۷۰ این کتاب به بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده‌ بود. این اثر وی یکی از مهم‌ترین رمان‌ های ژاپن قبل از جنگ است.  این رمان کافکایی، تجربیات کابوس مانند یک معلم و حشره‌شناس به نام نیکی جامپی را روایت می‌کند که توسط گروهی از افرادی که پایین یک تپه شنی بزرگ زندگی می‌کنند به اسارت گرفته شده‌است. 
 
دانلود این رمان صوتی در ادامه مطلب . . .
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 455
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,476
  • بازدید ماه : 1,476
  • بازدید سال : 45,679
  • بازدید کلی : 205,864
  • کدهای اختصاصی