loading...
رایان دانلود-سایت تفریحی و دانلود، سرگرمی، رمان، آهنگ ،فیلم ،سریال ،آشپزی ،گالری عکس ،بیوگرافی ،نرم افزار ،خبری
تبلیغات

ADMIN بازدید : 140 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (1)

دوستان عزیز و گرامی برای درج مشخصات خود برای(خرید یا فروش)کلیه یا کبد

مشخصات خود را به سامانه پیامکی یا ایمیل ما ارسال کنید.

مشخصات لازم:

»»:نوع گروه خونی(مثلا b منفی)

»»:وضعیت و سن(مجرد یا متاهل)

»»:قیمت پیشنهادی(در صورت فروش)

»»:شماره موبایل یا ایمیل

»»:استان محل زندگی

..................................................

شماره پیامک: 0168 2191 5000

ایمیل: omid0020@gmail.com


ADMIN بازدید : 80 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

برای همه ما پیش می آید که در حین راه رفتن یا حتی در خواب، دچار گرفتگی عضله پا و بویژه ساق پا شویم. این کرامپ ها خطری جدی محسوب نمی شوند، اما می توانند چند روزی مایه ی عذاب ما شوند. البته در صورت بروز مکرر آن لازم است که مورد بررسی دقیق تر پزشکی قرار بگیرند. در این مطلب چند توصیه برای مقابله با این مشکل داریم. لطفا با ما همراه باشید.

ADMIN بازدید : 49 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

درمان ریزش مو و مشکلات آن یکی از دغدغه های 80% مردان بالای 50 سال و درصد بالایی از مردان 25 الی 40 سال می باشد. ریزش مو در آقایان و درصد بالایی ازخانم ها به دلیل  مشکلات ارثی و هورمونی، مصرف برخی داروهای پزشکی، فشار روانی، لحظات پر استرس، آسیبهای جسمی، عمل جراحی، تغییرات آب و هوایی و عادات غذایی نامناسب، رژیمهای غذایی سختگیرانه می باشد. تقریباً 50% بانوان پس از زایمان و در یائسگی نیز از ریزش مو رنج می برند.

ADMIN بازدید : 41 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

نارسایی کلیه از نظر تعریف به معنای کارکرد نامناسب کلیه‌ها در حد پایین‌تر از 15درصد است در این حالت بدون درمان جایگزین، بسیاری قادر به ادامه حیات نخواهند بود و نیازمند همودیالیز یا پیوند کلیه هستند.

 

پیشگیری بهترین راه حل برای جلوگیری از ابتلا به نارسایی کلیه است. اما هیچ پیشگیری مؤثری بدون شناخت علل نارسایی کلیه امکانپذیر نیست. یکی از شایع‌ترین علل ابتلا به نارسایی‌های کلیوی، دیابت و قند است و در رتبه‌های بعد فشار خون ، بیماری‌های التهاب کلیه (گلو مرونونویت)، سنگ کلیه، ناهنجاری‌های مادرزادی دستگاه ادراری، مجاری کلیه، برگشت ادرار از مثانه به کلیه‌ها و پلی کستیک قرار می‌گیرد.

ADMIN بازدید : 50 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

درد عجیبی در قفسه سینه‌ات احساس می‌کنی؛ دردی تیز و کشدار که ناگهان سراغت می‌آید و فروکش می‌کند. معمولا از آنجایی که چنین دردی فقط برخی اوقات بروز می‌کند، کم‌اهمیت تصور می‌شود، اما چنین دردی ممکن است فاجعه‌آفرین باشد.

 

البته درد قفسه سینه بیماری نیست، بلکه صرفا یک علامت هشداردهنده محسوب می‌شود که ممکن است ناشی از دردهای عصبی در اثر التهاب اعصاب بین‌ دنده‌ای باشد یا این‌که از بعضی بیماری‌های ویروسی مثل زونا ناشی شود. جالب آن‌که در گذشته درد ناشی از التهاب اعصاب بین دنده‌ای و عوارض ناشی از آن، قولنج تلقی می‌شده که با خوددرمانی از طریق مصرف مسکن به‌طور موقت تسکین پیدا می‌کرده است. غافل از این‌که درد قفسه سینه می‌تواند به دردی بسیار جدی و شدید و حتی مرگ تبدیل شود.

ADMIN بازدید : 54 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

 

آلکالوز به معنی افزایش سطح بی کربنات مایع خارج سلولی و قرار گرفتن PH خون در محدوده قلیایی (بالاتر از ۷/۸) می‌باشد.
معمولاً فرایندهای متابولیک بدن و کاتابولیسم گلوکز منجر به تولید اسید می‌شود . PH خون و مایع خارج سلولی به وسیله ریه (تنفس) و کلیه تنظیم می شود. به صورت کلاسیک اگر مشکل از کلیه باشد ما آلکالوز متابولیک و اگر مشکل از ریه باشد ما آلکالوز تنفسی داریم.

 

ADMIN بازدید : 41 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

برای اینکه راجب بیماریهای تخمدان بدانیم ابتدا باید درباره تخمدان وعملکردش به زبانی ساده بیشتر آشنا شویم.
در تخمدان زنان سلولهای اولیه ای وجود دارد که که این سلول تبدیل به تخمک میشوند و  در صورت لقاح با اسپرم جنین بوجود خواهد آمد اما تخمک چگونه و چرا بوجود می آید

ADMIN بازدید : 39 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

تقریبا همه ما با علائم و حتی راهکارهای درمانی بسیاری از بیماری‌های شایع آشنا هستیم، اما کم نیستند بیماری‌های نه چندان شایعی که تا حد زیادی ناشناخته باقی مانده‌اند و کمتر کسی اطلاعات کافی و درستی درباره آنها دارد؛ مثلا اوولیت یا تورم زبان کوچک که مشکلات زیادی برای بیمار ایجاد می‌کند و حتی می‌تواند خطرناک باشد.

ADMIN بازدید : 27 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

براساس آمارهای جهانی، سرطان دهان چهارمین سرطان شایع آقایان و ششمین سرطان شایع در بین خانم‌‌ها است. بد نیست بدانید آقایان سه برابر بیشتر از خانم‌ها به این بیماری مبتلا می‌شوند و معمولا هم در افراد بالای 40 سال دیده می‌شود.

 

بارها خوانده و شنیده‌اید که سیگار کشیدن سلامت‌تان را تهدید می‌کند، اما بررسی‌های متعدد پژوهشگران نشان می‌دهد مصرف دخانیات همچون سیگار، پیپ و قلیان یکی از مهم‌ترین فاکتورهای ابتلای افراد به سرطان دهان است به طوری که به گفته بسیاری از متخصصان، افراد سیگاری تا شش برابر بیشتر از کسانی که سیگار نمی‌کشند دچار این سرطان می‌شوند.

ADMIN بازدید : 42 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

شایع‌ترین دلیل عفونت گوش، عفونت گوش میانی است. این نوع عفونت موجب ورم و آلودگی بخش‌هایی از گوش میانی می‌شود. درد مربوط به عفونت گوش میانی از گیر افتادن ترشحات در پشت پرده گوش ناشی می‌شود.

ADMIN بازدید : 32 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

کلسترول بالای خون به خودی خود بیماری نیست. این مشکل بیشتر یکی از عوامل خطرساز برای بروز بیماری‌‌های قلبی و سکته مغزی محسوب می‌شود.
کلسترول بالای خون کاملا بی‌سروصدا افزایش می‌یابد و مشکل‌ساز می‌شود، اما سوال اینجاست چگونه می‌توان متوجه وجود کلسترول بالای خون شد؟ آیا این مشکل علائمی‌ نیز بروز می‌دهد؟

ADMIN بازدید : 39 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

زندگی در دنیای مدرن امروزی مزایای زیادی دارد. همه ما از امکاناتی که وسایل دیجیتالی برای‌مان فراهم کرده‌اند، لذت می‌بریم و با اپلیکیشن‌های تلفن همراه کار می‌کنیم اما در این میان مشکلاتی هم به‌وجود می‌آید که محصول دنیای مدرن است.


یکی از این بیماری‌های جدید دنیای مدرن «گردن پیامکی» است. این مشکل بیشتر در میان جوان‌ها دیده می‌شود. باوجود اینکه جوان‌ها بیشتر از ابزارهای الکترونیکی استفاده می‌کنند باید بیشتر مراقب ستون فقرات و گردن‌شان باشند، پس درباره این مشکل بیشتر بدانید و از بروز آن پیشگیری کنید.

ADMIN بازدید : 25 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)

چند هفته پیش، به پزشک کودکان مراجعه کردم تا بچه ام  را از نظر قد و وزن بررسی کند. در مطب وقتی دکتر از من پرسید بچه ات خوب شیر می‌خورد یا نه، با لحن گله‌آمیز گفتم: «هم کم‌ شیر می‌خورد، هم کم‌ می‌خوابد و هم مدام در حال نق زدن است. فکر کنم دارد دندان درمی‌آورد. راهی نشانم دهید تا درد دندانش کم شود.» دکتر برایش آزمایش خون تجویز کرد و خواست تا جواب آزمایش را هر چه سریع‌تر برایش ببرم. چند روز بعد که دوباره با جواب به مطب مراجعه کردم، متوجه شدم علائمی که از آن‌ها شکایت می‌کردم، ناشی از کم‌خونی  و پزشک دوز ‌آهن مصرفی او را بالا برد. این موضوع بهانه‌ای شد تا دقیق‌تر در مورد میزان شیوع کم‌خونی در شیرخواران با دکتر دلاور، متخصص اطفال صحبت کنم.

 

ADMIN بازدید : 36 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (1)

کوکساکي ويروس ها، زير گروه بزرگي از انتروويروس ها هستند که بر حسب قدرت بيماري زايي به دو گروه A , B تقسيم شده و انواع مختلفي از بيماري ها در انسان مانند مننژيت آسپتيک ، بيماري تنفسي و بيماري تب دار نامشخص را ايجاد مي کنند.

 

ADMIN بازدید : 38 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (1)

پس از حمام و استخر گوش خود را به ویژه با گوش پاک کن خشک نکنید چرا که خشک کردن گوش زمینه ابتلا به عفونت های قارچی کانال گوش خارجی را فراهم می کند.

 

استفاده از گوش پاک کن را برای تمیز کردن گوش به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم و تنها زمانی مصرف گوش پاک کن توجیه پذیر است که قرار باشد دارویی مانند پماد در گوش استفاده شود.

 

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 455
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,498
  • بازدید ماه : 1,498
  • بازدید سال : 45,701
  • بازدید کلی : 205,886
  • کدهای اختصاصی